Tuesday 9 July 2013

Kempen Boikot Kurma dari Iran dan Sekutunya




Sidang pembaca yang dirahmati Allah

Beberapa tulisan cercaan dan cemuhan memperbodohkan usaha kempen boikot kurma dan produk Iran dibawa kepada perhatian saya. Menerima tujahan peluru peluru spt ini adalah sebahagian dari kempen 'Winning Hearts and Minds' untuk meyakinkan umat supaya menyambut seruan boikot ini.

Kempen boikot produk Iran adalah seruan dari Ijtimak Ulama Ummah yang di pengerusikan oleh Syeikh dr Yusuf Qardhawi pd 14 Jun 2013 yg merupakan sebahagian dari Resolusi 11 perkara sebagai menyatakan sokongan kpd rakyat Syria dan bantahan kpd Hizbus syaitan dan Iran yang kini membantu Regim Basyar al Assad secara politik dan ketenteraan untuk membunuh rakyat Syria.

Kpd saudara di luar sana yg sinis dengan usaha ini dan melemparkan cercaan samada secara peribadi atau secara umum hanya akan memperkukohkan seruan ulama ummah untuk menyelamatkan rakyat Syria dari penyembelihan tentera fasad Basyar, Hizbusyaitan dan golongan Rafidah Iran dan sekutunya.

Dengan ini saya juga memberi maaf kepada beberapa orang yg mencerca saya khusus tentang usaha ini. saya juga memberi maaf in advance kpd sesiapa lagi yang mungkin memberi reaksi yang sama. Perkataan 'bodoh' yang dilemparkan hanyalah halwa telinga berbanding dengan anak anak kecil yang menahan kesakitan kerana ditetak dan dibakar hidup hidup oleh tentera Basyar Assad.



p/s: Kita boikot barangan (kurma dsb) daripada Iran sahaja. INGAT, LIHAT KOTAK SEBELUM BELI. Sebarkan kepada semua sahabat seagama kita..
 
oleh :  Hafidzi Mohd Noor (Pengerusi Aqsa Syarif)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...